Autor |
Wiadomość |
Michał
Świerzak :P
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznzń
|
|
Jakie auto i co dalej ? |
|
Jako że sprzedaż nissana Czarnego jak na razie stoi pod znakiem zapytania zastanawiam się nad różnymi alternatywami. Po przeczytaniu kilku forum, które poruszają zagadnienia "jazdy bokiem" oraz tych związanych z markami samochodów wykorzystywanych do tego celu pozostaje nadal bez odpowiedzi (każdy chwali swoje). Chodzi mi o auto, które będzie wykorzystywane tylko do driftu. Prosiłbym o propozycję marek, modeli, silników oraz modyfikacji tych, które wypadałoby zrobić na początku i tych, z którymi mógłbym poczekać. Mile widziane byłyby linki do polecanych przez was ogłoszeń oraz przykładowe ceny przeróbek. Pod uwagę biorę każde rozwiązanie. Budżet w granicach rozsądku (na początek). Za udzieloną pomoc z góry dziękuje i mam nadzieje, że będę w stanie się odwdzięczyć.
|
|
Wto 21:44, 22 Sty 2008 |
|
 |
|
 |
Kalion
Dżinn
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z baru
|
|
|
|
Osobiście na początek zabrał bym się za e30 2.5
Jeżeli budżet większy to S13- jest bardziej rozwojowym autem
|
|
Wto 22:24, 22 Sty 2008 |
|
 |
Michał
Świerzak :P
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznzń
|
|
|
|
Z tego co udało mi sie dowiedzieć to 2.5l w e30 szybko przestaje wystarczać czyli w grę wchodził by swap mocniejszego silnika tak?
Co do s13 to seria chyba nie wystarczy na długo. Chodzi mi o zawieszenie silnik i układ przeniesienia napędu. Oczywiście mogę sie mylić.
Chciałbym zrobić auto raz a pożądnie
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Wto 22:43, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 22:40, 22 Sty 2008 |
|
 |
Kuba
Kubinator
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
kup yMke albo s14 
|
|
Śro 1:34, 23 Sty 2008 |
|
 |
Raceboy
administrator
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 920
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
Zależy w jakim stanie kupisz tą serie. Ja mogę powiedzieć na swoim przykładzie, że dobrze kupiona S13 jeszcze trochę wytrzyma i do sprawnego ślizgania wystarczy. Dodatkowo koszty są relatywnie niskie by mieć z 250KM.
A E30 - Sosena była na sprzedaż za uczciwy pieniądz.
|
|
Śro 1:38, 23 Sty 2008 |
|
 |
zwierzak
PostStar
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
Teraz na sr.pl jest m3 za 20 od GSa.
|
|
Śro 11:52, 23 Sty 2008 |
|
 |
bibi
PostStar
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 981
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pń
|
|
|
|
Nie pchaj się w Nissana to beczka bez dna 
|
|
Śro 12:48, 23 Sty 2008 |
|
 |
Michał
Świerzak :P
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznzń
|
|
|
|
Poznałem już Wasze zdania i teraz wymienie moje typy:
-200sx s13 [link widoczny dla zalogowanych]
-e36 M3 cena 20k stan mi nie znany( może ktoś coś wie na ten temat?) ten o którym pisze
Zwierzak?
-mam możliwość zakupu silnika od s14a rok 99 przelot 90k( tzn całość na swapa pod s13) koszt razem z montażem 10,5k. Potrzebna mi tylko prosta buda
-czekać na decyzje co dalej z autem Carnego?
-całkowicie odpuścić próby posiadania auta?
-kupić miesieczny i zawody oglądać z trybun?
Postarajcie się do tego jakoś ustosunkować
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Śro 13:47, 23 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 13:38, 23 Sty 2008 |
|
 |
Kuba
Kubinator
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
Wszystko zależy ILE masz kasy i ile jesteś w stanie wkładać w sport w czasie sezonu a także od tego czy masz zamiar jezdzić na zawody czy walczyć o punkty.
ja powiem Ci tak: budzet 10 tyś to jest taki wiesz na styk jesli chodzi o sezon - ja np tyle wydałem w czasie zeszłego sezonu nie inwestując prawie w auto bo nic przykrego sie nie zdarzyło - tylko benzyna, treningi itp.
jak masz 20 na auto i 20 na sezon to możesz śmiało uderzać w nissana ja tak uważam, że to takie optimum minimum żeby być spokojnym.
Ostatnio zmieniony przez Kuba dnia Śro 15:14, 23 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 15:12, 23 Sty 2008 |
|
 |
zwierzak
PostStar
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
Wez sie Kubus nie wypowiadaj Bo nissanka jeszcze nie masz , ale jak tak piszesz to sam sie oszukujesz. Nissan za 20 to tak jak soft turbo w bmw za 10 000 Wszyscy moga miec ale nikt nie ma.
Ja bym radzil koledze kupic takie auto jak ma kuba i pojezdzic. Albo kupic Nissana i naprawiac i jezdzic. Zaleznie od budzetu. Acha i nie ma czegos takiego jak swap za 10tys sr20det do s13 do driftu.
|
|
Śro 18:08, 23 Sty 2008 |
|
 |
Michał
Świerzak :P
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznzń
|
|
|
|
Dziekuje za cenne rady. Zwierzak to sr20det to absolutna seria nie robiona. Uważasz że coś nie tak może być ? Możecie napisać z jakimi kosztami musiał bym sie liczyć żeby auto doprowadzić do ładu i żeby chciłało jeżdzić bokami?
|
|
Śro 19:34, 23 Sty 2008 |
|
 |
zwierzak
PostStar
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
Jak dla mnie to moze na poczatek , kup s14 , kup zawias , zmien intercooler , pompuj 1 bar i pospawaj dyfer. Przy dobrych wiatrach bedziesz mial 280 ps.
Taki plan na 25kpln
|
|
Śro 22:28, 23 Sty 2008 |
|
 |
|